נתניהו על 'חתונת השנאה': "הקבוצה הקיצונית אינה מייצגת את הציונות הדתית"

    איתי גדסי 1 Comment on נתניהו על 'חתונת השנאה': "הקבוצה הקיצונית אינה מייצגת את הציונות הדתית"
    23:02
    01.05.24
    אבי יעקב No Comments on מקסימום איכות במינימום מחיר: טיולי בין הזמנים זה מקס סטוק

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ראש הממשלה בנימין נתניהו התייחס היום (ראשון) בפתח ישיבת הממשלה לסערת הסרטון מ'חתונת השנאה' שבו נראים פעילי ימין קיצוניים כשהם רוקדים עם נשק ואחד מהם אף הגדיל לעשות כאשר רקד עם תמונת התינוק בן למשפחת דוואבשה שנספתה בכפר דומא כשהיא דקורה בסכין.

    "אני מבקש לומר כמה דברים על הסרטון המביש וכל מה שקשור בו. אני ביקשתי להראות את הסרטון הזה בקבינט, הדבר הזה ידוע. אני חשבתי שחשוב להבהיר עד כמה הקבוצה הקיצונית הזאת, לדעתי קיצונית ושולית, בוודאי אינה מייצגת את הציונות הדתית. לראייה: האמירות החזקות, הברורות והחדות של המנהיגים הפוליטיים ושל הרבנים ששללו את הכפירה שלה במדינה ואת החתירה שלה נגד המדינה וערכיה. ולכן, לנסות לחבר את הציונות הדתית עם הקבוצה הזו זה דבר שעושה עוול גדול מאוד לציבור יקר שנאמן למדינה, תורם למדינה, תורם לצה"ל, תורם ליחידות המובחרות ביותר בצה"ל".

    לדבריו של נתניהו, "אני מבקש לעשות את ההבחנה הזאת, אבל אני חושב שיש דבר נוסף שצריך להגיד: השב"כ על כל זרועותיו עושה כאן עבודה חשובה ביותר, פועל לפי החוק, הוא פועל תחת פיקוח משפטי. הוא פועל בהתאם למדיניות הממשלה להילחם בטרור באשר הוא, וכך אנחנו עושים. איננו מוכנים לקבל טרור ורצח מכל צד שהוא".

    "עם זאת", הוסיף נתניהו, "אני רוצה להגיד מה ההבדל. הטרור הערבי שתוקף אותנו בלי הרף ואנחנו נלחמים בו ללא לאות ובלי הגבלות, הטרור הזה הוא קודם כל בהיקף הרבה יותר גדול, אין מה להשוות. שנית, יש דבר נוסף, בעוד שכאן באה ממשלה, ובציבוריות שלנו כל הגופים וכל המנהיגים יצאו נגד התופעות של טרור יהודי. אצלנו מגנים – שם משבחים. ברשות הפלסטינית קוראים לכבודם כיכרות, רחובות, משלמים להם משכורות, ויש הבדל עצום בין הגישה הבריאה של החברה הישראלית והדמוקרטיה הישראלית ששוללת טרור, מגנה טרור ופועלת נגד טרור, לעומת הרשות הפלסטינית שלצערי מעודדת טרור ומסיתה לטרור. אני מציע לשמור את ההבחנות האלה גם כן בשעה שאנחנו נלחמים בטרור ובמסיתים באשר הם".



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      מה ראש הממשלה אומר על טענת משפחת החתן והכלה שמופיעה כאן באתר
      ולפיה אנשי הנשקים וכן דוקר תמונת התינוק לא מוכרים להם כלל ולא ידועים גם לאחר בדיקה יסודית מצדם, אז אם הללו לא מצד החתן ולא מצד הכלה מאיזה צד הם, מצד העוף שניצל? אולי מצד השב"כ כמו שיש מלעיזים (ומביאים ראיה על הצבת מצלמות של אנשי הביטחון באולם וכו')
      אנחנו כאזרחים חרדים שלא קשורים ללאומניות ולא לצד השני רוצים תשובות ברורות בכדי שנבין באיזה מדינה בדיוק אנחנו חיים!